Elektronische maaltijdcheques

Etape Interim schakelt vanaf februari 2013 over naar elektronische maaltijdcheques voor uitzendkrachten.


Hoe werkt het?

Met de elektronische kaart kan je, net zoals met papieren maaltijdcheques, voedingsaankopen betalen. Je gebruikt de maaltijdcheque-kaart zoals een bankkaart aan de kassa.

Het bedrag van de maaltijdcheques blijft, net zoals bij de papieren versie, 3 maanden geldig. Het eerste opgeladen bedrag wordt ook het eerste gebruikt.

Na activatie van de kaart wordt het bedrag van de maaltijdcheques telkens automatisch opgeladen.


Hoe weet ik welk bedrag er op mijn kaart staat?

Samen met de kaart ontvang je een login en paswoord. Via de website www.myedenred.be kan je met deze login een persoonlijke pagina aanmaken om het saldo en persoonlijke gegevens na te kijken.

Het saldo kan je eveneens opvragen:

  • na aankoop met de kaart via je kasticket,
  • via 070/222.444 (Helpdesk Edenred: ma-vrij van 8u tot 18u),
  • via een mailbevestiging na elke oplaadbeurt. (mailadres moet gekend zijn bij Edenred)

Hoe gebruik ik mijn kaart?

Je gebruikt de maaltijdcheque-kaart zoals een bankkaart aan de kassa.
Als het saldo bij betaling van je aankoop onvoldoende is, gaat de verrichting niet door. Het saldo verschijnt en je kan de betaling voor dat bedrag heringeven.


Met of zonder pin-code?

De kaart wordt geleverd zonder pin-code. Je kan (vrijblijvend) zelf een pincode aanmaken via www.myedenred.be


Wat bij verlies/diefstal van mijn kaart?

Bij verlies of diefstal blokkeer je onmiddellijk de kaart via card-stop 070/344.344 of via www.interimcard.be
Je dient zelf een nieuwe kaart aan te vragen door de Coupon “Aanvraag nieuwe kaart” (via www.interimcard.be) op te sturen naar Edenred.
Je ontvangt binnen de 10 werkdagen de nieuwe kaart thuis.


Voor meer info surf naar www.interimcard.be of www.myedenred.be



Etape Interim Helpdesk Elektronische maaltijdcheques: 056/23.72.24 (elke werkdag van 8u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u)